DETTE FIKK JEG AV MANNEN TIL VALENTINES

Hei og god mandag! Etter en meget innholdsrik helg, så rakk jeg ikke å vise dere hva jeg fikk av Ulrik på lørdag. Jeg hadde neste glemt bort hele Valetine`s Day, men det hadde ikke han. Helt uforventet ble jeg vekket med et fantastisk kort, roser, bamse og en brun liten boks.. Jeg er heldig 😀

Rettelse fra helgen: Verdensrekorden av Peter Prevc (lørdag) ble slått i går.. Flaks for meg at det var Anders Fanemell som gikk av med seieren (251,5 meter). Jeg fikk jo bilde med han også. Dessuten var jeg heldigere på det bildet enn av meg og Prevc.. Hehe! 

I dag blir det noen timer med hjemmekontor før jeg må tvinge meg selv på trening. Jeg kjenner at det blir litt hardt i dag, men det er jo så deilig når økten er gjennomført. Det må jeg bare minne meg på selv slike dager.

Ønsker dere en fin start på uken! Vi blogges mer senere <3  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg