HURRA FOR NY VERDENSREKORD

For en helg! Dagen i går var helt fantastisk. Jeg storkoste meg fra start til slutt og er rett og slett imponert over hele arrangementet. Vellykket, masse engasjerte mennesker, ny bakkerekord og en skikkelig bra folkefest. Jeg vil si at jeg fikk med meg det meste.

Det var en stykk glad jente som fikk bilde med både Anders Fannemel og Peter Prevc. Jeg var kanskje ikke så heldig på bildet av meg og Prevc, men jeg var heldig som fikk ta bilde sammen med han. Det som teller. For dere som ikke er oppdatert, så var det han som tok ny verdensrekord og bakkerekord i går, med et hopp på 250 meter. Det er hva jeg kaller et svev. Moro!

Nå er vi ganske slitne både Ulrik og jeg, men det var det verdt. Vi skal en liten tur i bakken i dag også, men reiser hjem til Oslo i kveld. Ønsker dere alle en fin søndag <3 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg