WORLD CUP LOOK

Da sitter vi i bilen på vei til verdens navle, Vikersund. Min gode venninne Laura hjalp oss med “World Cup looken”. Jeg overtalte Ulrik til å la henne male det norske flagget i ansiktet hans også. Viktig å matche hverandre!    

Jeg synes det er så gøy med fletter for tiden. Liker trenden og ikke minst det søte og uskyldige utrykket man får. Typisk norsk. Det spørs om vi ser like freshe ut i morgen.. Men jeg lover å oppdatere med masse bilder uansett, både her på bloggen og på Instagram: @pilotfrue.

Tjohei, dette blir moro! Ha en fin fredag alle sammen 😀  

8 kommentarer
    1. Jeg har fulgt din blogg en stund, men aldri lagt igjen noen kommentar. Grunnen til at jeg legger igjen kommentar nå er at vi pleier å være i Vikersund, men i år passet det dessverre ikke . . . så derfor – kos deg for to personer til 🙂 Vi skal følge med på TV! Ønsker deg en riktig god helg og kos deg masse 🙂 PS: Så utrolig fin du ble med “nye” vipper, selv om du var fin fra før også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg