HELGEFØLELSE

Kaffedaten ble til en sen lunsj på et av våre favorittsteder, Delicatessen. Jeg spiste en Andelårconfit salat med chevre og tomatpesto, mens Ulrik spiste en chevre og piquillos sandwich. Det smakte helt nydelig begge deler. Som vanlig bestilte vi rabarbrajuice. Den må dere bare prøve! Jeg har spurt dere før og spør igjen.. Noen som vet hvor man får kjøpt denne i butikk? Den er fra Ringi, eller noe sånt. Vi kunne nemlig tenkt oss et par kasser her hjemme. Utrolig hyggelig å dele i de anledningene man ikke ønsker eller kan drikke alkohol.

Ulrik knipset noen bilder av dagens outfit. Jeg endte opp med disse to. Resten av de litt over 70 forsøkene var tydelig preget av to sultne mager.. Sier ikke mer.  

Det ble litt mye matprat i dag, men sånn er det på slike koselige kjærestedager. Jeg har gått med en helgefølelse i hele dag. Skikkelig deilig egentlig. Nå sitter jeg å jobber med et morsomt innlegg hvor jeg tror at flere vil kjenne seg igjen. Usikker på om jeg får det ut i kveld eller om jeg drøyer det til i morgen tidlig. Ha en fortsatt fin mandag!  

20 kommentarer

Siste innlegg