VELKOMMEN HJEM KJÆRE

Da var mannen endelig hjemme for en lengre friperiode. I og med at flere har påpekt hvor lite glamorøst pilotene har det i dag, så tenkte jeg å vise dere Ulrik sin vanlige “velkommen hjem” rutine. Jeg har valgt å kalle det cowboybrunch med herlige frukter. Dere vet.. Du er din egen lykkes smed 😀

Det er et lite hårete vesen som er ganske så misunnelig på forskjellsbehandlingen her i huset. Heldigvis for henne så klarte ikke Ulrik å motstå dette blikket..

Nå skal vi ut og gjøre litt ærender og videre på kaffedate på Majorstuen. Litt helgefølelse på en mandag er ikke feil. Det blir sånn når helgen går bort i jobb. Ønsker dere en fantastisk start på uken! Og husk.. Man får det ikke mer glamorøst enn man gjør det til selv. Vi blogges senere i dag <3

 

5 kommentarer
    1. Hei!
      Ina Myrstad fra Outcast AS og NRK her. Jeg er i gang med casting til et nytt program NRK1 skal lage i vår der vi søker etter unge folk med klare meninger. Jeg skulle gjerne ha pratet med deg om dette. Har du et tlf nr jeg kan nå deg på? Så kan du sende det til meg på [email protected] ? Mvh Ina Myrstad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg