LØRDAGSLUKSUS

Sponset

God kveld! Titter bare innom for å vise dere litt bilder fra behandligen jeg tok tidligere i dag på Bodyfly Frogner. Jeg har jo nevnt for dere før at jeg har noen linjer i ansiktet som mest sansynlig kommer av sol og dårlig forebygging fra min side. Det er absolutt ikke verdens undergang, derfor har jeg ikke valgt å gjøre noe med dette før jeg nå ble presentert for denne maskinen (Eximia). Maskinen får i gang blodsirkulasjonen, suger ut avfallsstoffer, strammer opp og jevner ut linjer/rynker i huden. Et godt og naturlig alternativ til bootox og andre mer omfattende behandlinger. Personlig er jeg superskeptisk til alt av kosmetiske inngrep, spesielt nå som jeg “bare” er 24 år. Jeg føler meg rett og slett for ung til slikt, men forebygging er noe annet. Der er jeg vel nesten litt sent ute.. 

Maskinen kan også brukes på kroppen: Rumpe, lår og legger, mage og rygg eller armer og bryst. Det blir for all del ingen erstatning til trening, men en god hjelp på veien dersom man er sunn og aktiv fra før. Alexander (daglig leder) som driver denne salongen er selv utdannet Personlig Trener og var ganske klar på at dette er noe man gjør ved siden av treningen. Jeg valgte i første omgang kun ansiktet, men vi får se om jeg blir fristet til å teste ut noe mer.

Dora, som utførte behandlingen er utdannet massasjeterapeut hos Bio Medicus akademiet og har studert ernærlingsfysiologi hos Atlantis medisinske høyskole. Altså, jeg var i trygge hender. Dora har tildigere jobbet mye i bedrifter hvor hun har behandlet arbeidsrelaterte skader. I alle teknikker brukes trykk og stryking for å løse opp spenninger. Forbrenning og blodomløp øker og melkesyre fjernes raskere fra kroppen.

Visste du at massasje kan hjelpe til å korte ned på restitusjonstiden etter en hard treningsøkt eller stressende periode på jobb og skole? Det visste ikke jeg. Alltid gøy å lære 🙂

Behandlingen varte i ca 45 minutter hvor jeg først fikk en grundig rens av huden. Herlig lørdagsluksus! Det hele føltes ut som en deilig massasje. Gleder meg allerede til neste gang!    


6 kommentarer

Siste innlegg