PROSJEKT HEADER

Hei, dere! I dag har jeg vært på Model Day Studio og tatt bilder til ny header. Jeg regner med at den er på plass i morgen. Gleder meg til å vise dere resultatet! Snille Laura gjorde sminke og hår. Jeg ble utrolig fornøyd med stylingen. Det var akkurat slik jeg hadde sett for meg. Jeg bare elsker øynene! Sminken vises bedre på bildene som kommer i morgen.

Sminketips: Bruk to farger på foundation for å få en mer natrlig look. Da unngår du at sminken ser ut som en “maske”.   

Takk for all respons på innlegget jeg la ut tidligere forresten. Det varmer <3

Nå er det tid for middag, deretter en liten tur på trening. Vi blogges!  

 

 

4 kommentarer
    1. Så noen kommentarer på det utroskapsinnlegget ditt og ble litt sjokkert. Skriver sjelden kommentarer på blogger, men jeg synes du har en flott blogg og du virker som en oppegående og snill person. Ville bare du skulle vite det!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg