MINE 3 BESTE HJEMMEØVELSER

Hei og hopp! Flere enn meg som synes det kan være et ork å komme seg på trening iblant? Her viser jeg de tre øvelsene jeg gjør hver dag jeg ikke rekker eller orker å dra meg ned på treningssenteret. Dette er enkle øvelser som alle kan gjøre hjemme i stuen. Øvelsene krever lite plass og man trenger ikke omøblere hele rommet. Altså, ingen unnskyldning til å droppe treningen, folkens. Opp og hopp 😀  

Øvelse 1: Spensthopp. Du kan kimse og le, men det er ingen tvil om at denne øvelsen får pulsen opp og gjør godt for rumpa 😉 Til de som sier at de ikke liker spensthopp: Dere er LATE! Det er ikke uten videre at vi blir introdusert for denne allerede på barneskolen. Rett og slett en slager. 

Øvelse 2: Dips. En flott øvelse for å unngå det vi kaller “grevinnearmer”. Jeg blir aldri lei <3 Det hender jeg legger noe tungt i fanget for å utfordre meg selv. Prøv du også da vel? Denne øvelsen kan du til og med gjøre på kontoret. 

Øvelse 3: Klatre i planken. Fantastisk øvelse <3 Det er litt vanskelig å illustrere øvelsen med bilder, men jeg gjorde et iherdig forsøk. For dere som ønsker litt grundigere forklaring, så har jeg laget en video i samarbeid med Klikk Helse HER.

Ønsker dere en aktiv uke! Og husk: INGEN UNNSKYLDNING for å sluntre unna treningen.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg