HEADING BACK HOME

Det var et kort, men hyggelig visit i Molde. Vi er allerede tilbake i Oslo igjen. Flyturen hjemover var rett og slett vakker. Dere får et lite glimt av soloppgangen på bildet under. Det er selvsagt noe helt annet å se den i virkeligheten. Jeg blir nok aldri lei av å sitte i cockpit. Det hender at flyvertinnene spør om jeg ønsker å sitte bak med de andre passasjerene (noe som i utganspunktet er mer behagelig), men på korte distanser som dette sitter jeg gledelig litt hardere på grunn av selve opplevelsen.    

De siste dagene har gått i ett. Jeg har ikke sovet mer enn 8 timer totalt på tre døgn. Til vanlig trenger jeg 7-8 timer hver natt, så føler meg ganske surrete i hodet. Når Ulrik har lagt seg setter jeg i gang både det ene og det andre “prosjektet”. På tide med et pust i bakken.

Det var forresten utrolig gøy å våkne til en 7. plass på blogg.no i dag. Ulrik har aldri sett meg sperre opp øynene så fort så tidlig på morgenen. Takk til alle dere som følger meg! 

Nå skal vi hente Stella (hunden min). Kommer tilbake til dere senere i dag 🙂 

5 kommentarer
    1. Hei hei 🙂 Fruen jobbet som flyvertinne endel år og jeg fikk gleden av å sitte i cockpit inn mot Kastrup på kvelden.. Det synes glemmer jeg aldri. Alle lysene på bakken og i luften fra fly 🙂

    2. Hei Julianne 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg