GLADNYHET

Som dere ser så er jeg blitt en del av Side 2-bloggerne 😀 Jeg var i møte med Nettavisen i forrige uke og vips så var det gjort. Utrolig gøy og ikke minst spennende! Det føles godt å være en del av dette, spesielt med så mange dyktige mennesker rundt meg. Et godt team som jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med  Dere kan vente dere mye bra blogging fremover. Det lover jeg! Nå er det ingen vei tilbake. Fra i dag setter jeg bloggen først.

Jeg ble satt under kategorien “underholdning”. Det vil si at jeg kommer til å fortsette som før hvor jeg skriver om litt av alt. For dere som ikke kjenner meg så er jeg en skikkelig “jente-jente”. Trening, mote, sminke og styling inspirerer meg, men det er ikke nødvendigvis det som tar plass her på bloggen. Jeg liker å dele tanker og problemstillinger, gjerne fra situasjoner som oppstår i hverdagen. Ofte skriver jeg om parforhold, venninneforhold eller bare typiske jente issues.

Ved siden av bloggen jobber jeg som markedsansvarlig og makeupartist for Model Day Studio. Model Day Studio er et fotostudio hvor vi sminker og styler kunder før fotografering. Det hender jeg “tar dere med på jobb”, så stay tuned  

 

10 kommentarer

Siste innlegg