NY SJANSE

Jeg er ikke enig med de som sier at mandag er den verste dagen i uken. Det er slettes ikke den beste, men det er faktisk den ene dagen i uken vi får en ny sjanse. En ny sjanse til å gjøre alt vi ikke rakk eller det vi ikke gadd i uken som gikk. På mandager er jeg en evig optimist. Det ser i hvert fall ut slik på to-do listen for uken. Jeg liker å tro at jeg skal komme gjennom den, men jeg vet jo at det ikke skjer. Langt ifra. Likevel elsker jeg slike lister (nesten like mye som jeg elsker disse små hjertene)  De gir meg en god følelse. En følelse av kontroll. Listen blir som regel revet i to når uken er omme, også starter vi på ny etter helgen igjen. Blanke ark og fargestifter. Er det ikke det de sier? Fantastisk! 

Slenger med et bilde av lunsjen. Tyrkisk yoghurt med granola og pærejuice ♥ Jeg blander inn litt sjokoladepulver (belgian choc, 40 kcal per porsjon) for smakens skyld. Kjempegodt! Alle ingrediensene kan kjøpes i vanlige matvarehandler.

Denne uken skal jeg spise skikkelig sunt og trene masse (som jeg sa sist uke). Vi får se hvor lenge det holder.. Hehe! Tanken er god.

Ønsker dere en fin mandag videre og ikke minst en flott start på uken 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg