FRED HAMELTEN

Hei og god morgen! I går var Ulrik og jeg en tur på Jan Thomas Studio. Det var meningen at jeg skulle fikse litt på brynene mine hos øyenbrynsguru Fred Hamelten, men det ble ikke helt slik. For et par år siden tatoverte jeg “desverre” brynene mine her i Oslo. Den gang var jeg veldig fornøyd med resultatet, men jeg er ikke like glad for det den dag i dag. Hun som tatoverte brynene mine nappet bort for mye hår. Derfor må jeg spare ut alt igjen. Jeg lovet Fred å ligge unna napperen en periode. Det gjør jeg mer enn gjerne nå som vi har en plan sammen. Inntil videre får jeg klare meg med brynsskyggen som vi kjøpte i salongen. Fred Shadow (light blonde). Takk Gud/Fred for den 😀

Da vi først var der kom vi på en annen som kunne trenge et lite løft. Ulrik ja.. Hehe! Han er ikke superhappy for disse bildene, men sånn er det å være samboer med en blogger 🙂 Jeg sier ofte at han ser trøtt ut. Spesielt på bilder vi tar sammen. Vi må alltid ta minst 10 bilder av samme bilde for at både han og jeg skal ha øynene åpne. Jeg skjønner jo nå at det handlet mye om brynene hans. Nå er det “problemet” løst og han ser bedre ut enn noen gang ♥ Ulrik har aldri rørt brynene sine før. Derfor ble det faktisk en stor forandring.

Spørr du meg så burde flere menn lagt litt energi i dette. Selv er jeg makeupartist og napper ofte bryn på damer i sminkestolen. Likevel har jeg aldri rørt brynene til Ulrik. Det krever litt mer erfaring da det er utrolig viktig at resultatet av nappingen fortsatt gir det maskuline utrykket en mann bør ha. Her er grensen bokstavelig talt hårfin. 

 

For alle dere som ikke har vært hos Fred er han “kun” mannen som napper bryn. Men for oss som enten kjenner han eller er så heldige å ha vært hos han, så er han så mye mer. Han er en snill og varm person med godt humør og fantastisk humor. Et herlig menneske! 

2 kommentarer
    1. Øyenbryn har mye og si for ansiktet ! 🙂 Hvor mye koster en sånn øyenbryns- session ? Nei, det er ikke bare bare å være samboer med en blogger hehe ^^ Ha en fin Lørdag !

    2. In anonyma: Øyenbrynsdesign med Fred koster 750,- og er verdt hver eneste krone. Det eneste problematiske er å faktisk få booket selve timen da ventelistene er lange. Lykke til! 🙂 Ha en fin lørdag du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg