KICKSTART MED PIZZA GRANDIOSA

Da var vi i gang. Et nytt år som jeg har masse forventninger til. Mens jeg begynner “prosjekt føle seg vel i bikini”, starter Ulrik det nye året med en Pizza Grandiosa til lunsj. Jaja, godt jeg klarer å motivere meg selv. For drahjelpen her i huset kan jeg bare glemme. Hehe, neida! Så ille er det ikke. Han har lovet meg å bli med på trening om et par timer. Det skal bli godt!

Meldte oss akkurat på Detox-lunsj med Supernature til uken. Ulrik gleder seg veldig.. Da får vi håpe det blir fart på sakene. Har dere kommet i gang med trening og det hele? 

Jeg må også få gratulere min kjære mamma (also known as: Bree Van de Camp) med 50-år i dag 😀 Fifty and fabulous! Vi feiret henne lørdagen som var på Wallmans Oslo, men i dag er selve dagen. Gratulerer så mye, mamma! Du er fortsatt ung     

4 kommentarer
    1. Er det noen som egentlig bryr seg om hvordan du ser ut i bikini? Nå som du har sikret deg en forsørger, bør du egentlig bli gravid så fort som mulig slik at du har sikret deg pengestrømmen fremover. Da trenger du ikke å jobbe, vet du. Og hva skjedde med at du har lurt Anette Marie slik at hun både ble utbrent og holdt på å gå personlig konkurs med nettbutikken? Trodde dere var venninner.

    2. Maja: Hei, Maja. Jeg vet ikke om du fikk det med deg, men jeg skrev: “prosjekt føle seg vel i bikini”. Det å føle seg vel handler ikke om hva andre sier eller mener. Det handler KUN om hvordan man ser på seg selv. I dette tilfellet var det meg og min selvfølelse. At jeg ønsker å føle meg vel i bikini.

      Det du sier anngående forsørger synes jeg også er meget interessant. Hvor får du dette fra, lille venn?

      Anette Marie og jeg er fortsatt gode venner den dag i dag 🙂 Jeg har aldri lurt henne. Vi hadde et prosjekt sammen en stund som jeg valgte å trekke meg fra. Jeg heier på Anette! Det vet hun.

    3. Hvorfor valgte du å trekke deg fra tingjegliker?
      Og helt enig med deg i dette med å føle seg vel i bikini. Ikke bry deg om Maja;P
      Fin blogg 🙂

    4. Anonym: Jeg valgte å trekke meg ut av firmaet da jeg fant ut at dette ikke var min drøm, men Anette sin. Man kan jo si at det var lite gjennomtenkt av meg å bli med på prosjektet i utgangspunktet, men livet blir til mens man lever det. Er det ikke slik? Jeg lærte i hvertfall utrolig mye det året og ble kjent med masse flotte mennesker. Selvsagt var det trist og litt vanskelig å trekke seg ettersom at Anette virkelig ønsket å drive dette videre. Men vi kom heldigvis fort til enighet, derfor drives og eies Ting jeg liker AS i dag av Anette Marie. Det er jeg veldig glad for 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg