ROADTRIP

Da var vi fremme på Dr.Holms! Her er noen bilder fra turen oppover. Ulrik var nesten like fornøyd med selfien som meg.. Haha! Har på meg de nye bootsene fra Acne i dag. Fikk de til jul av verdens beste (gale) kusine 😀 På kortet stod det: ” Du måtte jo ha noen matchende sko til pradaen”. Jeg elsker de! Kommer til å bli godt brukt her oppe. Babyblue ♥ My favorite! Nå er vi klare for middag.. Føler jeg ikke har gjort noe annet enn å spise de siste dagene, men sånn er det vel for de fleste. Ha en fin kveld, alle sammen! Vi blogges mer i morgen. 

4 kommentarer
    1. Sånn kusine vil jeg også ha 😉
      Ha en superfin tur, og kos deg masse med samboeren din 🙂
      Kjør pent!

    2. Hei igjen!
      Jeg håper du holder nyttårdforsettet ditt og blogger mer i 2015.
      Liker stilen din så godt!
      Ha en fortsatt fin romjul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg