SVIGERS

I dag har jeg hatt besøk av svigermor, svigerfar og broren til Ulrik med sin familie. Det var julelunsj/brunsj på menyen med alt godt julepålegg du kan tenke deg. Skikkelig koselig! Nå skal vi snart en tur på Schillers for middag og mer kos. Håper dere har en like fantastisk julfeiring som meg   Mer innholdsrike innlegg kommer snart igjen.. Men litt juleferie må da jeg få ta også.. I morgen drar vi til Holms. Jeg gleder meg masse til å komme opp på fjellet. Stå på ski og ikke minst afterski (der er jeg dreven). Fortsatt god jul og godt nytt år til alle dere 😀      

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg