FROKOST/LUNSJ/ MIDDAG PÅ DELICATESSEN

Da var vi hjemme igjen etter altfor mye å spise på Delicatessen. Vi slo sammen måltidene i dag (som overskriften sier). Med lite mat i kjøleskapet var dette helt innafor. Jeg elsker maten her og spesielt rabarbrajuicen. Den smaker helt himmelsk! Skulle ønske det fantes noe tilsvarende å få kjøpt i matvarebutikker. Jeg har sett etter det rundt i Oslo, men ikke funnet noe. Kanskje dere vet? 

Planen var å ta outfitbilder før maten, men vi var så sulte at prioriteringene ble endret. Etter maten stod magen min rett ut (Magetopp: Bik Bok by Lene Orvik). Jeg kommer sterkere tilbake.

Chevre 

Det blir tildig opp i morgen for min del, så resten av kvelden skal nytes med min kjære. Film, kos og godteri 😀  Ha en fin lørdag videre! Skrives i morgen 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg