WAVES

Endelig fredag og snart helg! Jeg er allerede på plass i studio i Drammen. Det blir lang dag på meg i dag, men ingen jobbing resten av helgen. I dag har jeg både bølget og satt opp håret. Uvant, men likte det. Vi har laget flere artikler om både sminke og hår som jeg kommer til å dele med dere. Blant annet hvordan du lager akkurat disse bølgene..

Kåpe: Styleway by Lene Orvik/ Genser: Bik Bok/ Bukse: Bik Bok/ Sko: Bik Bok/ Smykke: Bershka

Jeg la akkurat ut et tilbud på make-up kurs for dere som kunne tenke dere å lære de små triksene som fremhever våre beste trekk. På kurset hjelper vi deg å velge riktige farger, forme bryn og enkelt forandre en hverdagslook til fest. Kurset holdes på Model Day Studio i både Oslo og Bergen. SE HER for mer info. 

 

Ha en fin dag og snart helg <3

11 kommentarer

Siste innlegg