JULESTEMNING I NYTT HUS


God kveld, fine lesere! Her er et lite bildedryss sent på kvelden. Vi har tatt frem noe julepynt i dag. Det er ikke mye som skal til før det blir julestemning i heimen 😀 Utrolig koselig! For bare to måneder siden flyttet vi sammen hit til Vinderen. Jeg trives så godt her! Det gjør Ulrik og Stella også 🙂 De er så søte når de leker sammen. Legg merke til reinsdyrene på Ulrik sin genser.. Formen min er fortsatt ikke noe å skryte av. Hodet verker og øynene bare renner, men klager ikke. Jeg kan ikke huske sist jeg var syk, så nå var det vel min tur. Vi blogges mer i morgen. Satser på at det hjelper med en god natt søvn. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg