KICKS JULEKALENDER

Long time no see! Tenk at det er 1. desember.. Dagene bare flyr! Jeg har såvidt startet på julegavene, men mye gjenstår. I dag er ikke formen helt på topp. Det har vært en helg fult opp med jobb og atter jobb. Sånn er det noen ganger. Jeg har fått gjort masse og er fornøyd med det. På dager som dette finnes det ikke noe bedre enn denne herlige morgenkåpen, myke tøfler og varm chai latte <3

 

Photos: @mrulriknygaard

Heldige meg! Ulrik overasket meg med Kicks julekalender i år. Nå gleder jeg meg som et barn til hver dag i desember!  Det er flere år siden jeg hadde julekalender sist. Jeg har rett og slett glemt hvor stas det er 😀 I dag fikk jeg en kjempefin lipgloss som kommer til å bli brukt mye fremover. 

Ønsker dere en fin start på uken! 
11 kommentarer

Siste innlegg