DUBAI DEL 3

Hei, fine lesere! Her kommer de siste bildene fra Dubai. Vi bodde på Radisson Royal Hotel. Rommet vårt lå i 37. etasje. Jeg kjenner at jeg savner denne utsikten fra rommet.. Den var jo helt syk! Vi rakk ikke å sjekke ut så mye på selve hotellet. men det var et veldig fint hotell som lå bare en ti-minutters taxitur unna “Dubai sentrum” hvor du finner blant annet Dubai mall (verdens største kjøpesenter), Burj Khalifa (verdens høyeste bygning) og Dubai fountain, som er et must å se om du er i Dubai.     

Her er noen av godbitene jeg sikret meg fra VS på Dubai mall  

Under ser dere bilder vi tok av utsikten fra Mango Tree, som er en veldig fin og romantisk restaurant. Den ligger helt perfekt til om du vil få med deg fonteneshowet på kvelden. Maten smakte også utrolig godt! Anbefaler dette stedet for de som er glad i litt spicy thaimat. Noe både Ulrik og jeg elsker  

 



Takk for oss Dubai! Du var fantastisk. Håper vi sees igjen snart 

 

5 kommentarer
    1. Hei
      Jeg har lest bloggen din siden du startet å skrive her, og jeg følger deg på bloglovin. Jeg lurer på om det er lenge til neste innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg