#WINGWOMAN 8

Hei, dere! I dag har vi hatt overtakelse av det nye huset. Mye å henge fingrene i med pakking og flytting, derfor litt stille fra denne kanten. Men herregud så gøy det er! Gleder meg til å vise dere bilder når vi kommer helt på plass. Det blir utrolig fint! Jeg skjønner med en gang at vi kommer til å stortrives her 😀 Under har jeg satt sammen tre nye antrekk til dere. Alle er tilpasset høsthverdager som denne.. Ønsker dere en fin onsdags kveld. Selv skal jeg kose meg videre med utpakkingen. Får også besøk av min beste venninne, Pia litt senere. Vi skal ha vår første sushidate i det nye huset. Det blir stas 

Genser: HER/ Topp: HER/ Bukse: HER/ Solbriller: HER/ Sko: HER 


Vest: HER/ Topp: HER/ Bukse: HER/ Hatt: HER 


(adlink) Kjole: HER/ Jakke: HER/ Solbriller: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg