– SUNDAY –

Hei, fine lesere! Ulrik og jeg kom akkurat hjem fra en hyggelig tur på Grunerløkka. Det er så fine farger ute nå! Følte jeg passet godt inn i omgivelsene. Jeg har blitt så gald i sennepsgul i det siste. Derfor måtte jeg bare ha denne buksen. Kom over den på H&M i går på vei hjem fra jobb. 149,- kr! Det er hva vi kaller et kupp 😀  Nå skal vi hoppe i bilen og komme oss avgårde til Halden. Farmor, bestefar og en stor gryte fårikål venter på oss. Ha en fin søndag, alle sammen! Skrives i morgen 

Photos: @mrulriknygaard

// Blazer: Zara /Topp: Brandy Melville/ Bukse: H&M/ Sko: Monki/ Skjer: Zara/ Veske: Chanel //

6 kommentarer
    1. Hej Pilotfrue 🙂
      Mitt företag kommer snart lansera våra senaste eleganta modeprodukter och göra en exklusiv förlansering till större bloggare och kändisar.
      Eftersom du bloggar om mode och har en cool stil som passar vårt varumärke får du gärna välja ut en modell och färg som du gillar.
      Maila mig om det hade varit intressant så kan jag berätta mer och skicka bild på våra produkter
      Ha en bra dag! 😉
      Carl

    2. Leser bloggen din fast, men første gang jeg kommenterer nå.:)
      Kan jeg spørre hva Chanelvesken din kostet og hvilken størrelse det er? Størrelsen du har på din var helt perfekt!
      Forsett den gode jobben, og lykke til med nytt hus 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg