LONG TIME NO SEE

Hei, dere! Nå har det vært litt stille fra denne jenta en stund. Sånn er det noen ganger. Jeg kan skylde på at tiden ikke strekker til, men velger å være ærlig og si at bloggen ikke har vært min prioritering i det siste. Det er litt synd i og med at jeg egentlig synes at dette er veldig gøy. Nok om det. I løpet av de siste dagene har jeg og denne kåpen fra Zara blitt litt ekstra gode venner.. Gud, så god og varm den er! Jeg er på utkikk etter flere lignende varianter som kan holde meg varm gjennom vinteren. Gjerne i duse fine farger. Kanskje dere har noen tips?  

Kåpe: Zara/ Topp: Forever 21 / Cardigan: Primark/ Jeans: Bik Bok/ Boots: Zara

Photos: @mrulriknygaard

Tidligere i dag var jeg på lunsj hos Hanne som er en av de morsomste personen jeg kjenner. Hanne er nybakt mamma til en nydelig liten gutt som sjarmerte meg i senk. Jeg blir så glad av å se henne i denne nye rollen. Det å bli mor må være noe helt eget. Hanne kledde det utrolig godt. Nå står middagen i ovnen. Det er laks og søtpotet på menyen. Et sunt og godt måltid før en aldri så liten treningsøkt på evo venter meg. I morgen legger jeg ut ukens Wingwoman post. Jeg håper den vil inspirere dere i disse dager hvor man helst bare vil pakke seg inn i det som varmer mest. Vi skrives i morgen    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg