#WINGWOMAN 7

Hei, onsdag! Nå kjenner vi alle at høsten er her på ordentlig. Derfor har jeg satt sammen tre forskjellige høstantrekk til dere. For meg er det også tre ting alle jenter bør ha i garderoben sin denne sesongen. Det er først og fremst skinnjakken. En klassiker hvert år. Selv investerte jeg i en sort fra Day Birger i sommer, men vet at det finnes mange fine rimeligere varianter. Nelly har blant annet et godt utvalg på skinnjakker denne sesongen. Det andre er ankelboots. Du får de både med og uten hæl. Jeg har plukket ut to par jeg liker godt under disse antrekkene. Det tredje jeg synes at alle jenter ikke bare bør ha, men også tørre å bruke er hatt. Alle burde bli flinkere til å bruke hatt! Det blir litt som et statementsmykke som fresher opp et enkelt antrekk. Her har jeg valgt en litt dyrere variant fra Tiger da jeg liker denne spesielt godt. Men det finnes hatter i ale prisklasser. Finn din favoritt   


/ Hatt: HER / Boots: HER / Genser: HER / Jeans: HER /


/ Jakke: HER / Topp: HER / Bukse: HER / Sko: HER /


(adlink) / Topp: HER / Bukser: HER / Skjorte: HER / Boots: HER /

Nå skal jeg brette opp armene for litt husarbeid før trening og noen ærender i Bogstadveien senere. Ha en fin høstdag! Vi skrives 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg