PRODUKTIV FREDAG

God kveld, fine lesere! Vi kom akkurat hjem fra Vikersund hvor vi har pusset bord og besøkt familie. Tiden går alltid litt fortere enn man tror. Jeg hadde tenkt jeg skulle rekke innom bloggen igjen før nå, men det rakk jeg desverre ikke. Bordet ble i hvertfall kjempefint. Vi pusset det ned med sandpapir og lakerte over. Jeg gleder meg til å vise dere. Det blir stas å ta det i bruk igjen. Jeg er sikker på at vi kommer til å få mange hyggelige stunder rundt det fremover  

 Vi dro innom Starbucks før avreise. Der traff jeg en av mine lesere bak disken. Hyggelig at hun kjente meg igjen 🙂 Stella var også med på biltur. Hun liker det. Da vet hun at det blir masse kos på henne. 

Dagens antrekk ble favorittjakken min fra Day, lyseblå genser fra H&M, high waist jeans i grå fra Bik Bok, skjerf fra Zara og støvler fra Louis Vuitton. Skinnjakken har jeg brukt mye i det siste. Spørr du meg så passer skinn til det meste. Både til hverdag og fest.  

Nå er det leggetid for denne jenta. Jeg tar ikke helg riktig enda. I morgen er det jobb på Model Day Studio i Drammen. Ulrik skal ut og fly i helgen, så da er det like greit at jeg jobber litt også. Vi skrives i morgen!      

5 kommentarer

Siste innlegg