DET VAR EN GANG..

Det var en gang jeg var så heldig at jeg fikk lov til å deponere på tre vakre kjoler fra Sherri Hill Norge. En av disse skulle bli min, men jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilken. Alle var de flotte på hver sin måte. Den første kjolen var i en gyllen beige farge. Med min lyse hud trodde jeg aldri at denne fargen kunne passe meg, men der tok jeg feil. Kjolen gjorde meg ikke blass som andre beige stoffer. Den var snill mot meg og fremhevet både hud, hår og lepper. Ja, den passet faktisk helt perfekt. 

Den andre kjolen var mer utfordrende, men samtidig like elegant. Alt det røde broderiet gjorde meg helt gal etter akkurat denne kjolen. Jeg følte meg som en prinsesse og ville bare beholde den på. Den satt som et skudd og ble om mulig enda mer vakker med de fineste smykkene fra Farmhousedesign.   

Den tredje og siste kjolen var det vi kaller sukkersøt. Helt vilt søt var den faktisk! Med rosa tyll og mye paljetter. Ja, en skikkelig jentedrøm. Jeg kjente jeg ble fnisete bare av å ha den på meg. Smilet mitt ble bredere for hvert minutt i denne kreasjonen.

Sherri Hill Norge var så snille at de sendte meg til Love Frogner. En supersøt nyoppstartet liten forretning som ligger rett over gaten for SmoothieXchange på Frogner. Der traff jeg Lise Camilla som lot meg prøve de tre forskjellige kjolene med ulike smykker, armbånd og øredobber som hun hadde i butikken. Enda et steg videre i valget på veien til den rette Sherri Hill kjole. Lise Camilla var spesielt flink til å velge hvilke smykker som passet til de tre forskjellige kjolene. Det er gøy å få hjelp når de ansatte kan og ikke minst liker det de driver med. 

Blant alle godsakene fant jeg et smykke som ropte ekstra på meg. Dette smykket måtte jeg bare ha. Et nydelig statementsmykke i friske farger. Lise Camilla pakket det ned i denne skjønne lille posen som jeg enda ikke har klart å kaste. Det er litt ekstra stas med fine poser. Alle jenter synes det 

Så stod jeg der da. Mer usikker enn noen gang. Egentlig ville jeg ha de alle, men lommeboken sa bare ja til en denne gang. Ennå visste jeg ikke hvilken jeg skulle velge. Jeg bestemte meg for å søke råd hos mine hjelpsomme lesere..Så nå spørr jeg dere: Hvilken kjole skal jeg velge?

Den snille:

Den utfordrende:

 Eller den sukkersøte: 

 Dette innlegget er skrevet på bakgrunn av god kundeservice. Ingen sponsing, kun varme ord fra en spesielt fornøyd kunde. Alle bildene tilhører: pilotfrue.blogg.no.

 

 Best begrunnet svar får en eventyrlig overaskelse av meg i posten  

20 kommentarer
    1. Den første (den snille) er helt nydelig og kler deg veldig godt. Den vil få folk til å måpe, ikke bare nå, men i mange år framover!! 🙂

    2. Oi, det var tre veldig forskjellige kjoler, men alle var like fine. Jeg ville nok valgt nr. 2, den utfordrende, med tanke på at den sukkersøte kjolen går somregel til bare en anledning.. 🙂 Likte veldig godt kjolene!

    3. Hei vænnen <3 Æ stæmme for den rosaen, for den va fantastisk fin 😀
      Håpe alt e bra med dæ :))

    4. Hei.
      Dette er første gang jeg er inne på bloggen din og jeg leser aldri blogger, men dette innlegget ville jeg gjerne både lese og kommentere på – du skriver fint.
      Når det gjelder kjolene (bare mine løse tanker).
      Den sukkersøte kjolen er, som du sier, sukkersøt. Den er herlig, leken og fin (og du kan “pull it off” – den står veldig fint til hårfargen og figuren din) og den er svært karakteristisk slik at du automatisk vil skille deg ut i en folkemengde. Det er ikke en negativ ting, men dersom du gjerne skulle ønske å bruke kjolen igjen vil det være svært tydelig at du har brukt den tidligere fordi den gjør et stort inntrykk. Fargen er forøvrig kjempefin og formen passer deg veldig bra.
      Den dristige kjolen er et syn for øyet. Enig med deg i at broderiene er flotte og asymmetrien samt slepet gir kjolen mye karakter. På bildet står du barbeint og det fungerer fint, men kjolen ville naturligvis få et enda flottere preg dersom du hadde hatt noen høye sko til. Jeg synes kjolen gir deg mer spillerom enn den sukkersøte, men mener at du fremdeles er noe bundet av kjolens karakter. Den er jo en virkelig stemningssetter – på både godt og vondt, om du skjønner hva jeg mener 😉
      Når det gjelder en beige kjolen er min mening klar som krystall: Den fremhever figuren din på en subtil og vakker måte og fargen spiller virkelig på lag med deg. Det er nevnt over at denne er tidløs og klassisk – den er et prakteksempel på nettopp dette, både i figur og tekstil. Fallet i kjolen samt broderiene på bærestykket er virkelig fint, og jeg liker godt hvordan den slynger seg ut over skuldrene dine og gir et veldig åpent inntrykk. Samtidig vil en slik utforming av kjolen og fargen den har gjøre at den er anvendelig ved flere anledninger, pluss at denne kjolen er enklere å “style” til en spesiell anledning fordi den gir deg mer spillerom.
      Alt i alt; tre flotte kjoler, men når du kun har råd til en ville jeg anbefalt den beige. Nydelig kjole!
      Lykke til med valget 🙂

    5. Aha, skjønner.
      Alle kjolene var jo dødslekre, og kledde den flotte figuren din. Den første er jo absolutt en klassisk kjole som passer i alle de anledningene du nevner. Men jeg må samtidig si at det er en kjole med et veldig “vanlig” snitt, så du ville nok blitt en av mengden i det eventuelle selskapet (om du skjønner hva jeg mener). Når det gjelder den sukkersøte, synes jeg kanskje den blir i korteste laget i hvert fall for et bryllup, men de andre andledningene du beskriver passer den jo selvfølgelig fint. Men for meg er den nok i søteste laget.
      Men min favoritt er helt klart den nederste, med broderiene. Den var bare helt lekker, og skilte seg ut fra mange typiske kjoler. Den satt som et skudd på kroppen din. Du var samtidig veldig elegant og sexy. Og det er en fin kombinasjon 😉 Spent på hvilken kjole du velger!

    6. Wow! Alle sammen var utrolig flotte, og du kler dem alle som én. Men jeg må si, som den elegance-freaken jeg er, så ville jeg gått for den i rødt. Det er ingenting som kan matches med den. Hvor skulle man se en liknende kjole? Og ikke minst satt den som et skudd på deg. Du har kroppen og personligheten (tror jeg da) til å bære den med ekstrem stolthet. Hadde vært så gøy å se deg i den på én eller annen spennende tilstelning. Rødt, rødt, rødt! 🙂

    7. Jeg ville tatt den beige! Det så ut som om den satt veldig fint på, samtidig som den er allsidig. Du kan bruke den til så mye uten at det blir for drøyt. Den røde var også kjempe fin, men som du sier, litt utfordrende så den begrenser det kanskje litt. Den sukkersøte var også fin, men litt kort, og så litt mer ballett-aktig ut. Uten tvil – nydelige alle tre, men den beige var finest. Den var så elegant, utrolig fint stoff og elsker hvordan den ligger ned mot gulvet, den vil sikkert være nydelig å gå i også. ‘Blomstene’ på overdelen var også utrolig flotte:)

    8. Den snille var ikke bare snill – den var smashing, elegant, deilig og FANTASTISK! Uten tvil (enda alle var breathtaking!) ville jeg gått for nr. 1! Jeg tror det er en kjole du kan bruke til mange anledninger og som kommer til å sette smil på munnen din hver gang du ser den i skapet ditt. Den er like fantastisk i bryllup som på nyttårsaften og i dåp!! Den er ikke for utfordrende, den skriker ikke, den er bare ulidelig vakker og feminin, og ja igjen – FANTASTISK flott å se på <3 <3 <3 Lykke til! Gleder meg til å høre hvem du gikk for 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg