SLETTVOLL LANSERINGSFEST

 

God kveld! Jeg kom akkurat hjem fra Slettvoll sin lanseringsfest. Utrolig hyggelig kveld med mange flotte mennesker. Nils Noa som DJ for kvelden og mye godt å smake på. Det var gøy å høre litt om historien til Slettvoll og møblene de lager. Mer om akkurat dette skriver jeg om i høstutgaven av IN magasinet. Jeg gir dere beskjed når den tid kommer. Jeg har sagt det før og sier det igjen.. Herregud så mye fint det er på Slettvoll! Vi bestilte nylig både vitrineskap og sjenk av Helene Hennie i fargen værbitt. Den fargen har jeg falt pladask for ♥ Det eneste negative er leveringstiden på noen av møblene. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Nå er det leggetid for denne jenta. Vi skrives i morgen!    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg