YESTERDAYS WEDDING LOOK

God Søndag! Beklager for sen oppdatering. I går var jeg i bryllupsfest for Urlik sin bror på Sjøflyhavna kro som ligger på Fornebu. Vi storkoste oss med mange herlige folk, god mat og mange fine taler. Jeg hadde på meg dette settet fra Sherri Hill. Endelig fant jeg en anlednng til å bruke det 😀 Jeg elsker å være i bryllup! Det er så hyggelig å se så mange pynta mennesker under samme tak. Alle er vi der for å feire kjærligheten Det synes jeg er vakkert! Selv har jeg store drømmer om å gifte meg en gang i fremtiden. Planleggingen begynte jeg med allerede som liten jente. Kanskje en dag blir drømmen virkelig.. Ble ikke så mange bilder av antrekket siden regnet pøste ned store deler av kvelden.

I dag har vi sovet lenge og spist en sen frokost i bogstadveien. Nå er leiligheten ryddet og litt bloggarbeid unnagjort. Søndagsfilmen er satt på og jeg er klar for og hoppe i sofaen. Ha en fin søndag videre så snakkes vi♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg