#WINGWOMAN 3

Hei og god morgen! Det er onsdag alt.. Gud som dagene flyr! I dag har jeg satt sammen tre nye antrekk til dere. Et festantrekk og to til hverdag. Håper dere liker de  

Topp: HER/ Skjørt: HER/ Sko: HER/ Clutch: HER/ Smykke: HER

Jakke: HER / Topp: HER / Bukse: HER / Bandana: HER / Smykke: HER


(adlink) Gensen: HER / Bukse: HER / Sko: HER / Solbriller: HER

 

Nå er det tid for trening. Jeg er kjempeklar for en liten styrkeøkt sammen med min kjære. Det er så koselig når han er hjemme og vi har mulighet til å trene sammen. Noen ganger er det jeg som motiverer han og andre ganger er det omvendt. I dag er det han som drar meg 🙂 Ha en fin dag i solen! Vi skrives senere 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg