SLIK FORMER DU BRYN

0
0
1
209
1112
NKF
9
2
1319
14.0

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Mange sliter med forming av bryn, derfor vil jeg vise dere hvor lett det kan gjøres. Brynene er jo selve rammen rundt ansiktet. Derfor er det viktig å vite hvordan du tegner de. Øyenbryn rammer inn øynene og gir sminken helhet. Jeg liker å bruke brynskygge da det ikke blir så hardt. Bruk gjerne litt øyenskygge med skimmer i, da dette vil se mer naturlig ut siden brynshårene er naturlig blanke. Du kan gjerne bruke en brynsblyant ved å forme de først i ytterkant og deretter duse ut med en brynskost for å myke det opp litt når du legger skyggen i midten for å tette hull og jevne ut.

Start med å legge kosten langs nesen og opp for å se hvor brynet skal starte. Når du skal måle opp det høyeste punkte/knekken på brynet kan du måle fra ytterst på øyne dine, altså der fargen på øyen ditt slutter. Til slutt fører du kosten gjennom ytterkant av øyet for å se hvor det skal slutte. Ofte går det lenger ut enn man tror. Jeg oppdaget at mine bryn egentlig er litt for korte og ble veldig fornøyd etter dette.

Linda fikk meg til å innse hvor viktig bryn er og hvordan de endrer et utseende. For spørsmål og andre henvedelser rundt dette kan dere kontakte Linda: [email protected]. Linda jobber frilans som makeupartist og har lang erfaring i bransjen.

Bildene er tatt på Model Day Studio.

Beklager for at innlegget ble litt forsinket. Planen er som sagt å gi dere sminketips hver fredag fremover. Mye å gjøre med leiligheten da vi har visning i morgen og mandag. Kanskje jeg har noen lesere som er på utkikk etter et nytt bosted? Da burde dere ta en titt HER 🙂 Var som jeg nevnte også på Findigs festivalen i går. Storkoste meg! Det ble som vanlig litt for sent. Vi bestemte oss derfor for en rolig kveld i dag. Nå roper sengen.. Snakkes i morgen      

7 kommentarer

Siste innlegg