Kiwigrønn ♥

Hei, dere! Her er noen bilder fra dagens antrekk. Jeg gikk for noe helt enkelt, men likevel fresht. Kjenner at jeg kommer til å tviholde på denne kiwifargen langt utover høsten. Den passer til så utrolig mye.. 

Photos: @charlotteajansen

(adlink) //Blazer: Primark/ Bluse: HER/ Bukse: Zara/ Sko: HER/ Veske: Louis Vuitton//

I dag har jeg vært på Teres Nobel og intervjuet en meget hyggelig kirurg anngående brystforstørrelse. Det var veldig spennende å høre om hvordan de jobber. De ufarliggjorde hele prosessen fra konsultasjon til opperasjon. Saken kommer i høstutgaven av IN magasinet.

Nå skal jeg hoppe i seng og få meg litt søvn før morgendagens gjøremål. I morgen legger jeg ut nytt Wingwoman innlegg! For dere som ikke har fått med dere dette kan lese forrige her. Sov godt, alle      

5 kommentarer

Siste innlegg