FRIDAY♥

Hei, dere! Det ble desverre ingen tid til blogging i går, men jeg kommer sterkere tilbake. Har fått god respons på #wingwoman innlegget. Gøy at dere likte det 😀 Jeg vil som sagt legge ut nye hver onsdag. I dag har jeg vært på Model Day Studio i Drammen. Der har jeg sminket og stylet mange koselige kunder. Jeg var også innom Zen hairlouge og klippet meg hos søte Caroline. Håret ble så fint! Ingen stor forandring, men deilig å få vekk de slitte tuppene. 

Photos: Chingpang photography

//Jakke: H&M/ Cardigan: Promod/ Topp: Styleway by Lene Orvik/ Bukse: Xact/ Støvletter: Zara/ Veske: Louis Vuitton//

 

 

Gjett hva jeg kom hjem til i dag? Tre røde roser   Jeg er heldig som har en så fantastisk kjæreste! Overaskelser er det beste jeg vet 😀 I kveld er det rolig kveld hjemme hos oss. Kjenner allerede at jeg lengter etter sengen.. Håper dere får en fantastisk fredagskveld!

4 kommentarer
    1. Tonje: Takk for det 😀 Det er et fotostudio hvor man blir sminket og stylet gratis før fotografering. Alle kan booke time. Vi har studio i Oslo også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg