#WINGWOMAN

Hei, dere! I dag har jeg startet en morsom greie her på bloggen. #WINGWOMAN. Som dere vet er en wingwoman den som hjelper sine venninner å hooke opp med hunks ute på byen. Jeg snur litt på dette og vil nå bli deres wingwoman innen klær, mote og siste trender. Jeg ønsker å inspirere dere med freshe antrekk til både hverdag og fest. Hver onsdag legger jeg ut tre nye outfits hvor jeg lenker til billigere alternativer av looken slik at dere får muligheten til å kjøpe plaggene. Jeg vil også bruke hashtaggen wingwoman hyppig på Instagram –>@pilotfrue under diverse outfits. Sett #WINGWOMAN på ditt wingwomanantrekk og jeg vil kommentere 😀 

Bukse HER   T-Skjorte HER ♥  Sko HER ♥ Veske HER   Solbriller HER ♥ 


Topp HER   Bukse HER   Olaskjorte HER    Veske HER   Ballerina HER   

(Adlink) Bukse HER   Clutch HER   Pumps HER ♥ Blazer HER ♥  


Nå er det leggetid for denne jenta. Beklager litt sen oppdatering.. Dagen har gått i ett med intervjuer og skriving for IN magasinet. Gjorde blant annet en sak for David Andersen. Gleder meg til å vise dere! I morgen er det jobb på Model Day Studio i Drammen. Oppdaterer dere med outfit og mer. God natt, mine fine lesere <3

 

 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg