MY EVERYDAY MAKEUP

God morgen! Her ser dere min hverdagssminke. Jeg er spesielt avhengig av pudder foundationet fra Shiseido. Det er alltid med meg i vesken. Perfekt for å dempe ned ujevnheter og glans som gjerne oppstår under dagen. Lipglossene fra VS er også blitt en av mine favoritter, kanskje fordi de lukter helt fantastisk. Øyenskyggene fra Inglot må jeg også nevne. Bedre skygger skal du lete lenge etter! De gir en klar og fin farge samtidig som de er enkle å duse og jobbe med.

Nå må jeg komme meg avgårde for og hente en trippende Anette Marie som venter på meg. Vi skal på roadtrip til Sverige. Oppdaterer med outfit senere! <3       

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg