KVELDSTUR MED STELLA

Kom akkurat inn fra en lengre tur med Stella. Det hadde både hun og jeg godt av etter litt for masse sushi. Nå ligger hun langflat på sofaen ved siden av meg. Tipper hun kommer til å sove veldig godt i natt. I morgen er det tidlig opp for trening og et par ærender før jeg reiser avgårde på en liten roadtrip til Sverige med Anette Marie. Det er altfor lenge siden jeg har sett henne nå! Derfor blir det kjempekoselig å catche opp igjen. Det blir tidlig kvelden i dag kjenner jeg. Charlotte og jeg skal bare se en episode til av desperate housewives (særlig), så er det natta. Skrives i morgen<3  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg