HAND MADE BELTED COAT

Her er noen bilder fra dagens antrekk tatt i slottsparken. Brukte den nye kåpen min fra Zara for første gang. Den er egentlig litt for varm ennå, men funket bra i dag som det har regnet. Ser for meg at den blir mye brukt gjennom høsten og vinteren. Den er superdeilig å ha på seg og passer til alle anledninger. Du finner jakken HER. Hurry hurry!! De blir fort utsolgt.. Jeg måtte kle av prøvedukken.     

Photos: @charlotteajansen

Bluse: Zara/ Shorts: Xact/ Kåpe: Zara/ Støvletter: Zara/ Smykke: Bershka/ Veske: Prada 

Nå er det sushitid i heimen. Jeg er kjempesulten så dette blir digg! Ha en fin mandagskveld, fine lesere <3 

5 kommentarer
    1. Fine bilder av en flott jente! Ha en fortsatt fin kveld!<3 Du har forresten en utrolig fin blogg, så jeg er herved fast leser på den 🙂
      Jeg startet selv å blogge igjen etter en lang, lang stund og blir veldig glad om du vil ta en titt innom!<3

    2. Henrik Sortland: Så utrolig hyggelig å høre! Slike kommentarer varmer godt 🙂 Såklart skal jeg ta turen innom bloggen din. Ha en fin kveld videre du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg