SMOOTHIE

Hei, dere! Da var siste økt gjennomført før helgen. Jeg trente intervaller på møllen pluss litt styrke på mage og rygg. Det var tungt å gå inn på treningsstudioet i dette været, men nå føles det veldig bra! Avsluttet med en deilig smoothie på terrassen. I mikseren hadde jeg blåbær, bringebær, jordbær, appelsinjuice og tyrkisk yoghurt. Enkelt og veldig godt! Ulrik og jeg fikk forresten disse søte koppene av Charlotte i gave. Er de ikke fine? Blå til han og rosa til meg 😀   


Videre i kveld skal jeg og Charlotte kose oss hjemme. Ulrik er ute og flyr, så her blir det god mat, søtsaker og jentefilmer på TV. Vi har altså ingen store planer for denne fredagen, men i morgen blir det innflytningsfest og mye moro i Vikersund. Batteriene lades opp til det! God helg til alle<3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg