NEW IN

Jeg kom over disse bootsene på Nelly og måtte bare bestille de! Det er rart hvor fort ting havner i handlekurven på nett. Spesielt på en grå dag som denne.. Bare et klikk så er det gjort! Noen andre som kjenner seg igjen? Jeg elsker å gå i høye heler både til hverdag og fest, men har innsett at jeg trenger flere lave sko som jeg samtidig føler meg feminin i. Disse bootsene er helt perfekte! Jeg bestilte de både i sorte og i nude. Gleder meg til de kommer i posten om noen dager! Du finner skoene HER  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg