I LOVE SUNDAYS


Hei, dere! Det var deilig å våkne helt uthvilt på en søndag, spise god frokost og ta livet med ro. Tidligere i dag var vi på en liten tur i parken før jeg kjørte Ulrik avgårde på jobb. Jeg liker bildet over av Ulrik og Stella så godt! Er de ikke fine? Min lille familie<3 Charlotte og jeg har ryddet og vasket litt i leiligheten etter at Ulrik dro. Det var mildt sagt på tide.. Hehe! Nå er det tid for en aldri så liten økt på evo. Jeg tok treningsfri i går, så det blir godt å bevege seg litt igjen. Senere i dag skal vi kjøre Stella til mamma Naomi. Stella er så heldig at hun har to mødre i tillegg til mange andre rundt seg som er glad i henne. Den hunden har ingen mangel på kjærlighet 😀 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg