TODAYS

God kveld mine kjære lesere! Dagen har gått i ett.. Startet tidlig på Model Day i Drammen, trent, handlet og gjort unna endel småting på macen. Nå er det fredag, men ikke helt helg for denne jenta ennå. Det blir litt jobbing i morgen også. Her er bilder fra dagens antrekk. Som dere sikkert har skjønt så elsker jeg magetopper<3    

Photos: @charlotteajansen

Topp: Zara/ Cardigan: Primark/ Bukse: XACT/ Veske: Louis Vuitton/ Sko: Berskha/ Smykke: Bershka


Brukte dette smykket for første gang i dag. Røsket det med meg ved kassen på Bershka. Var ikke sikker på om jeg likte det da, men nå er det blitt en favoritt! Leter etter nettsider med godt utvalg på rimelige smykker. Har dere noen tips? Finner sjeldent smykker jeg liker når jeg er ute og ser i butikker. Resten av kvelden er satt av til verdens beste kusine, Charlotte 🙂 Følg henne gjerne på Instagram: @charlotteajansen. Koselig med jentekvelder når Ulrik er borte. I natt kommer han hjem for å sove hjemmme. Gleder meg til han kryper under dynen min! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg